onsdag 29 juni 2011

Fan ta denna hjärna

Jag läser så mkt saker i tidningar och böcker som gör mig glad och upprörd. Men det blir så mkt så jag glömmer allt innan jag hinner klaga på det :)
Ok, hur kul är det ändå att läsa nån jäkla blogg som bara klagar?.. eh.. nog en massa, jag klagar nog bara inte tillräckligt. Jag måste börja bli hårdare i min kritik, anklaga kändisar för att ha tagit droger, för att ha tagit på små barn, för att finnas. Och hacka mycket mer på allt och alla.
Fast Det är inte riktigt jag tyvärr. Så jag kommer aldrig lyckas få ett stabilt följe. Inte för att det gör något, mer läsare, mer press. Hittils trivs jag rätt bra här i tystnaden och anonymiteten.

Anyways. Jag hade en plan, var la jag den..

Jag åt Groddar igår.. Kunde ha dött tydligen. Kanske fortfarande kommer dö. Eller ok, dö kommer jag defentitivt att göra någon gång, men jag dör helst inte av EHEC. Men jag kände, hur stor e chansen?
Jag gillar att leva farligt. Plus att jag tänkte- Så jävla dyra som de groddarna var, så kan de omöjligt innehålla nån smitta. För det priset så måste det ha suttit några sommarjobbande gymnasieelever och sköljt av dem en och en.

Ne, nu har jag för ont i huvudet för att minnas nåt alls. Så jag tar adjö.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar