torsdag 15 augusti 2013

Mitt liv som människa

..är på väg att ta stora vändningar. Jag tänkte ju gå från 08:a till 0176:a. Ok, inte för all framtid, men för ...ett halvår minst. Allt är nästan klart. Det är väl egentligen bara uthyrandet av lägenheten som fattas. Men det borde inte vara några problem. Om inte min hyresvärd har massa åsikter.. Men det borde de inte ha. Väl?.. 6-7 månader, vintertid. för skrivande, tränande och att bara vara för första gången på 12 år. Pengar frågar nån? Ja, jo pengar är väl oxå ett litet aber. Men där tänkte jag söka lite extrajobb och hoppas på det bästa. Kostar inte så mycket att bo på landet om man jmför med stockholm. Nu menar jag inte landet som "att bo på vischan" utan med landet menar jag på vårt landställe. Jag må vara stockholmare, men alla stockholmare är inte dryga as. Så min tanke är ju då kanske att försöka skriva lite här inne med medan jag försöker skriva mer på andra saker. Jag får lägga upp min framgång eller depravering inom träning för att lägga press på mig själv. Officiella saker lägger alltid större press på en än tex att jag själv säger - om tre månader ska jag ha tappat 3 kilo. Gör jag det på tex fb så finns ju alltid risken att någon påminner en om just 3 månader. Hemskt Vi synes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar