fredag 6 januari 2012

Att ta steget.

Nej. jag ska inte ta livet av mig.
Men jag börjar känna att jag kanske borde göra nåt åt min misstro för världen. Nej, jag ska inte göra en Breiwik.

Jag fick tanken när jag läste att Hitchens var död. Och många menar att Harris ska ta över facklan i kampen mot religion.
Jag håller inte med. Harris kör sin grej, har gjort det länge och borde får göra det i fred. Han gör redan så mkt.
Dawkins har säkert också fått slängar av att det nu är hans "tur". Men vad är det för jon som säger sånt? Det är väl dags för någon annan att ta upp stafettpinnen? eller varför inte dags för MÅNGA att ta upp den.

Man kan inte bara gnälla i smyg och låta andra ta smällen.

Det är väl det jag känner är dags. Att jag nu borde lyfta upp min del av pinnen och kötta på bäst det går.

Önska mig lycka till..

Synes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar